Оформлення замовлення
Оформити замовлення на сайті litoys.com.ua Ви можете цілодобово.
При оформленні покупки вкажіть бажаний спосіб доставки товару: відділення «Нова пошта», "Укрпошта" або кур'єром «Нова пошта» з доставкою додому, а також зручну для Вас форму оплати.
Прийом замовлень здійснюється за телефонами:
098 067 55 66 (Viber)
Графік роботи контакт-центру магазину ЛіТойс: з 9:00 до 18:00 з понеділка по неділю.
Доставка товару
Інтернет - магазин ЛіТойс здійснює доставку товару компаніями «Нова пошта», "Укрпошта" (по предоплаті).
- При оформленні замовлення необхідно обрати товар і вказати необхідний спосіб доставки: відділення або кур'єром
- Обрати зручне відділення або написати адресу доставки
- Далі відзначити зручний метод оплати - післяплата (готівкою оператору при отриманні), банківською картою на сайті, безготівковим перерахунком коштів по рахунку.
- До замовлення ви можете додати коментарі, наприклад, вказати додаткову інформацію про замовлення, колір необхідного товару з асортименту, який зручний час доставки та інші дані.
- Після оформлення замовлення Вам прийде sms-повідомлення з номером декларації для відстеження посилки. За номером декларації статус доставки можна перевірити на сайті «Нова пошта», "Укрпошта", "Justin".
- По приходу посилки ви отримаєте SMS від компанії перевізника.
- Відвідайте пункт видачі або отримайте посилку через кур'єра.
- Перевірте працездатність товару на місці.
- Сплатіть вартість замовлення оператору або кур'єру (в разі післяплати)
Доставку кур'єром здійснюємо сложбою "Нова Пошта". Детальніше ви можете ознайомитися з інформацією про отримання товарів від кур'єра за посиланням https://novaposhta.ua/poluchit_po_adresu
З усіх питань, пов'язаних із замовленнями, оформленням через сайт, звертайтесь за телефоном 073-541-78-41.
Терміни доставки товару
Ваше замовлення ми передамо в кур'єрську службу:
- в той же день, якщо він був підтверджений (повідомлення в Вайбер про статус замовлення):
Нова пошта: пн-пт до 14:00,
Укр пошта : пн-пт до 10:00
- на наступний день, якщо він був оформленний і підтверджений після 14:00.
Відправлення здійснюється з понеділка по п'ятницю.
Термін доставки замовлень становить від 1 до 5 днів (залежить від графіка доставки в ваш регіон операторів доставки)
Важливо! Згідно з умовами безкоштовного зберігання, посилка може зберігатися на складі служби доставки Нова Пошта 5 робочих днів. Після закінчення терміну в 5 днів посилка буде повернута до нас на склад.
Якщо ви оплачуєте замовлення за безготівковим розрахунком, то термін доставки може відрізнятися від вказаних на сайті, даний термін ви можете дізнатися у нашого менеджера в момент оформлення замовлення.
Вартість доставки
Вартість доставки стандартного замовлення у відділення:
- при замовленні від 2000 грн - БЕЗКОШТОВНО, непоширюється на крупногабаритний товар (будиночки, гірки, пісочниці, автокрісла, коляски, велосипеди, самокати та інше) та товар з різних складів (Один склад ➞ одна ТТН*)
- для замовлень до 2000 грн - за тарифами компаній перевізників, детально можна ознайомитись на сайтах:
https://novaposhta.ua/ru/basic_tariffs
https://www.ukrposhta.ua/ua/taryfy-ukrposhta-standart
Вартість доставки стандартного замовлення (об'ємним або фактичною вагою до 30 кг) кур'єром по місту Київ:
За умови купівлі післяплатою «Нова пошта» додатково стягує плату за послугу у розмірі 20 грн + 2% від суми покупки.
Накладним платежем замовлення відправляємо від 300 грн.
Укрпоштою накладним платежем не відправляємо, це пов'язано з тим що ми співпрацюємо з ними як юридичні особи і дуже довго чекаємо на повернення коштів, інколи по пів року. Тому приносимо вибачення за незручність🙏
Товари з ціною 3000грн і більше, відправляються лише за умови часткової попередньої оплати у розмірі 10% від його вартості.
Способи оплати товару
- Готівкова оплата, при отриманні (Нова Пошта)
- Платіжними картами Visa і MasterCard
- Безготівкова оплата (без НДС)
Перевірка відправлень
Одержувач при отриманні Відправлення повинен підписати Експрес-накладну. Проставленням підпису на Експрес-накладної Одержувач підтверджує, що:
- Відправлення отримане ним в належному стані, зміст відправлення відповідає якісним і кількісним характеристикам, в повній комплектації;
- Відправлення оглянуто Одержувачем і відсутні будь-які пошкодження упаковки і змісту відправлення, а також сліди розпакування;
- Одержувач знайомий з правом пред'явлення будь-яких претензій до Виконавця по Відправленню до моменту його отримання, а також ознайомлений з можливістю скласти Акт за участю представника Виконавця в порядку, передбаченому Публічним договором.
УВАГА! Переконливе прохання перевіряти комплектність і цілісність товару в момент отримання замовлення!
У разі виявлення некомплекта або пошкодження ви маєте право не оплачувати товар або відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію).
Ми не можемем гарантувати позитивних рішень у спірних ситуацій з товаром у вашому користуванні, якщо товар не був пошкодженний при отриманні.